Chì altru pudete praticà solu, senza una macchina di palla di tennis, è senza muru?

Parechji golfisti anu dumandatu: Chì altru pudete praticà senza una macchina di tiru di tennis?

Metudu di pratica "Three nos".

1. Pratica di ritmu
U tennis hè un veru sportu sottu à i pedi.Senza un bon ritmu, u tennis ùn hà micca anima.A pratica di ritmu hè definitivamente una bona scelta quandu site solu.Basta à preparà qualchi arnesi per ghjucà.

Per metudi di pratica specifichi, fate riferimentu à l'articuli storichi: Pratica cumpleta di l'agilità, a velocità è u ritmu di tennis, chì vi insegnerà cumu utilizà scale di corda è bande elastiche!

2. Self-throwing
E se nimu alimenta a bola è vole praticà batte?Pudete solu scaccià sè stessu !
Avanzate, girate u vostru corpu per preparà u colpu è mantene sta pusizioni, lanciate a bola 45 gradi davanti à voi, è poi swing the bat to hit the ball.

macchina di tennis

U stessu hè veru per a SLR, marchjendu cù i gammi separati-turnendu per mantene una pusizioni pronta - scaccià a bola-swinging the ball.A cuntrariu di u forehand, a SLR tira a bola da u fondu di a racket.

cumprà una macchina di tennis

Hè u più difficiuli di scaccià a bola in doppiu reversu, è hè difficiule di compie l'azzione coherente di tossing and hit in un cortu periodu di tempu.
Avanzate, girate e spalle è preparate per chjappà a bola.Hè ricumandemu chì tene a rachetta cù una manu cù a manu manca è scaccià a bola cù a manu diritta.Perchè a manu diritta hè ghjustu davanti à u corpu è hè a manu dominante, micca solu u muvimentu hè assai liscia, ma ancu a qualità di lanciu hè alta.Dopu avè lanciatu a palla, tene a manu di u clap è tene a rachetta è swing the bat.

cumprà 4015 tennis machine

Se a bola hè lanciata senza una manu di applausi, u lanciamentu è u swinging di a bola seranu ristretti.

cumprà una macchina di furmazione di tennis
Dopu avè maestru di u puntu fissu di l'auto-lanciamentu è di l'autore, pudete pruvà l'esercizii cum'è u muvimentu laterale o upstroke o scaccià a bola in turnu cù u forehand è backhand.

cumprà una macchina di tennis s4015

3. Mettite u ballò
Pone a bola nantu à u cinturione di rete (appoghjate à u latu di u vostru tribunale), lasciate chì a bola casca in modu naturali per simulà a scena di l'avversariu chì mette una piccula bola, poi inclina ligeramente a rachetta, aggancia delicatamente a bola à a reta è passala. à l'area vicinu à a linea di rete In i dui cesti di balli chjuchi, a sensazione di a manu di rimette u ballu hè estremamente esercitatu.

cumprà s4015
4. Esercizii di rinfurzà
equilibriu
Standing in un pede è stacking cups nantu à a cintura più bassa anu un bonu effettu di furmazione per migliurà l'equilibriu.

macchina di furmazione di ballò

core
A furmazione di ballu solidu ùn pò micca solu rinfurzà in modu efficace a forza di u core di u corpu, ma pò ancu sperimentà megliu a sensazione di spinghje in avanti è chjappà a palla.

Arti inferiori
A furmazione di Kettlebell hè unu di i migliori esercizii per sperimentà a trasmissione di u putere da u corpu inferjuri à u corpu superiore.
Pudete ancu furmà a forza assoluta di i gammi.

agile
Aduprate un tappettu marcatu per praticà, mantene cambiate diversi modi di pratica, è migliurà l'agilità di e sole di i pedi.
5. Altru

Quandu site solu, pudete ancu pruvà à chjappà a bola o scaccià è catturà a bola, chì ùn pò micca solu eserciteghja a sensazione di u ballu, ma ancu agisce cum'è una bona abilità.

Dopu avè lanciatu a bola in l'aria, alzate i vostri braccia, fate a testa di racket in verticale, chjude a faccia di racket à u ballu, è move a rachetta in sincronia cù a velocità di caduta è a trajectoria di u ballu.Infine, turnate u to polsu nantu à a pusizioni di u pettu è mette a racket face flat in modu chì a bola hè guasi Falling on the racket senza bouncing.

macchina per tirà a palla da tennis à pocu pressu


Tempu di post: 16-mar-2021
Firma