Un cordiale benvenutu à i prufessori di l'Uffiziu di l'Educazione di Humen è à i direttori di e Scole Primarie è Secundarie Humen per visità e macchine di furmazione Siboasi

U 9 ​​di lugliu, u presidente Wan Houquan diSiboasi Macchina di furmazione sportivaManufacturer , capi anziani di a cumpagnia à riceve caldamente u Signore Peng Ruiguang, u Signore Zhong Shouxiang, u principale di Humen No 3 Middle School, è u principale di No 5 Middle School Wang Xuewen.U principale Chen Weixiong di a Scola Primaria Centrale, u Principale Wu Wei di a Scola Primaria Taiping, u Principale Zhong Shiliang di a Scola Primaria Weiyuan, è u Principale Lu Jinsheng di a Scola Primaria Baisha anu visitatu Siboasi.

siboasi prudutti di furmazione sportiu

Siboasi hà dettu cun entusiasmu a storia di sviluppu di a cumpagnia è i settori cummerciale à i capi.A delegazione hà avutu un grande interessu in l'applicazione diAttrezzatura sportiva di ballò Siboasiin educazione fisica è hà avutu scambii approfonditi cù u presidente Wan Houquan..A delegazione crede fermamente chì l'attrezzatura sportiva intelligente ghjucà un rolu impurtante in l'educazione fisica in u futuru.A nova tecnulugia è a nova sperienza subvertirà u mudellu d'educazione fisica tradiziunale, creà una nova forma di educazione fisica in campus, è prumove l'aghjurnamentu è a riforma di l'educazione fisica in u campus.I studienti portanu esperienze più novi, un valore più altu è una educazione megliu.

macchina automatica di palla di tirò

Siboasi macchina automatica di spara a palla

Cum'è a marca principale di l'attrezzatura sportiva intelligente in u mondu, Siboasi rapprisenta a tecnulugia avanzata è i metudi di pruduzzione di l'attrezzatura sportiva intelligente, guidanu u ritmu di trasfurmazioni è l'aghjurnamentu di l'industria di l'attrezzatura sportiva intelligente, è prumove assai u sviluppu vigoru di u sport campus.

À u listessu tempu, u presidente di Siboasi Wanhouquan hà invitatu tutti i dirigenti à visità è sperimentà diversi prughjetti sportivi intelligenti in Doha Paradise.L'uffiziu di l'educazione è i dirigenti di e scole primarie è secundarie anu manifestatu una volta di più a so ricunniscenza profonda di l'equipaggiu sportiu intelligente di Siboasi è l'aspittavanu.Pò rinfurzà a cuuperazione è i scambii trà l'uffiziu di l'educazione, a scola è a cumpagnia, è cuntribuisce inseme à a prumuzione di u sviluppu di l'educazione fisica.

dispusitivu di furmazione di football

Dispositivu di furmazione di football Siboasi

macchina di palla di volleyball

Siboasi volleyball shooter machine

macchina automatica di palla da tennis

Siboasi macchina automatica di palla da tennis

Vantaghji di l'equipaggiu sportivu intelligente aiutatu à l'insignamentu

1. L'equipaggiu intelligente è scientificu hà assistitu à l'insignamentu cù alta efficienza.L'equipaggiu di l'insignamentu tecnologicu aumenta u tempu di ghjocu efficace di i studienti di più di 10 volte.

2. Rilascia u valore di i prufessori di educazione fisica è torna à i so duveri cum'è prufessori di educazione fisica.In più di migliurà l'efficienza di l'insegnamentu di l'entrenatore, l'equipaggiu di consegna automatica di balle permette chì u valore di l'entrenatore sia più incarnatu in guida, correzione è precetti è atti.

3. L'equipaggiu intelligente rende u sport seccu in piacè.I prudutti di tecnulugia intelligenti ponu aumentà l'interessu di i studienti in u sport è aumentanu a felicità in a furmazione.

4. Sistema d’insignamentu standardizatu.Ogni zitellu riceve una sperienza d'insignamentu cumplettamente coherente, un pianu d'insignamentu unificatu è un equipamentu d'insignamentu unificatu

cumprà macchine di ballò di furmazione

Per piacè cuntattate quì sottu per cumpràmacchine a palla siboasi:

 

 


Tempu di pubblicazione: 14-10-2021
Firma