Cunsiglii per ghjucà à badminton

Cunsiglii per ghjucà à badminton

Siboasi badminton training machine S4025aiutu à a furmazione / à amparà à ghjucà à badminton

U badminton hè un sport chì hè amatu da tutti è pò esse amparatu rapidamente, ma cum'è principiante, duvete capisce cumplettamente è amparà a cunniscenza basica di u badminton è e cumpetenze di ghjucà à u badminton, cumpresu cumu tene a racchetta, tene u ballu, serve. , basculà, catturà.Ball, cuntrullà u piazzamentu, piglià l'iniziativa per attaccà, è cumpetenze di sparring basi.

Grip

Mantene u Bagua in una postura slap, cù u dito indice è u pollice nantu à a superficia di grippa parallella à a faccia di slap, rispettivamente, è i trè diti restanti sò fissati nantu à u manicu di presa., l'indice si ritrae.Ùn tenete micca strettu è causate inflexibility di trasferimentu.

cumprà un robot shooter di badminton -1

Metudu di tenuta di badminton plegable:

Pudete piglià badminton in ogni modu.A prima cundizione di sirviziu hè di esse precisa, cusì finu à chì a bola pò esse stabilizzata, ogni modu di mantene averà.

Ci sò generalmente duie manere di piglià badminton:

1. Pinzate delicatamente a cima di a piuma cù i vostri ditte, cù u restu di u ballu di fronte.
2. Mantene ligeramente a bola sopra à u supportu di u ballu cù cinque dite, cù u supportu di u ballu di fronte.

Ùn importa micca a manera chì utilizate a bola, duvete sempre furmà per chjappà a bola in una certa pusizione.

Ci hè duie manere di chjappà a bola:

Toss to serve:

Lanciate u badminton cù una manu è swinging the racket with the other hand à u stessu tempu face chì l'intersezzione di a trajectoria di u front-end di a racheta è u puntu di sbarcu di u badminton diventenu un puntu di colpu istantaneu.Stu metudu hà una azzione più grande, u ballu hè più putente, è pò volà altu è luntanu.

Servite senza Toss:

Questu modu di serve pare esse un'azzione di ritruvà u bracciu chì tene a rachetta è toccu a rachetta cù a manu chì tene u badminton.Stu metudu di serviziu hà una gamma più chjuca di muvimentu è hè capaci di chjappà a bola in u tribunale di l'avversariu cun un bunt.

Cumprate un robot di sparà di u volante -2

Ghjucà à ballò altu

Questu modu di serve hè di chjappà a bola vicinu à a linea finale di u tribunale di l'avversariu è abbandunà verticalmente da una pusizioni alta, cù u scopu di fà chì l'avversariu si ritira.

Hè più faciule per scaccià a bola quandu serve.A postura hè di scaccià a bola cù u pede manca in avanti è u pede drittu daretu.Quandu u ballu abbanduneghja a manu, swing the racket.Hè megliu di curvarle u bracciu è chjappà a bola in u mumentu prima di diritta, usendu a torsione di u polso.Swing the racket over the left shoulder, cusì chì a bola vola alta è luntanu.

Ghjucà à a bola corta bassa
U scopu hè di chjappà u ballu vicinu à a linea di serviziu di l'avversariu, preferibile per cuntrullà u ballu à l'altitudine ghjustu sopra a reta, per chì l'avversu ùn hà micca spaziu per attaccà.Servite senza scaccià a bola.

Piegate i vostri braccia a manera chì un badminton tocca a rachetta è chjappà a bola cù un swing più chjucu.I muvimenti rapidi è viulenti deve esse evitati quant'è pussibule, è u ballu deve esse mandatu fora da nudge, sia forehand o backhand.

cumprà una macchina di badminton_09

Cù un bonumacchina di tirà a volatain furmazione / ghjocu, puderia fà assai aiutu.

Perchè scaccià u sirviziu esige una grande preparazione, hè faciule per l'avversu di predichendu chì avete da chjappà una bola alta è longa;ma in questu tempu, u servitore pò riduce di colpu a so forza è cambià à una bola corta è bassa, per chì l'avversu pò esse pigliatu fora di guardia.In listessa manera, pudete puru aduprà u modu di serve senza scaccià a bola per fà l'avversu pensate chì avete da serve una bola corta bassa, è temporaneamente culpisce una bola alta o una bola piatta.Quessi sò strategie di serve


Tempu di Postu: Feb-19-2022
Firma