Suggerimenti per i zitelli per amparà u tennis

A. Chì ghjè u significatu fundamentale di i zitelli chì amparanu u tennis ?

Duranti anni di sperienza d'insignamentu, aghju scontru parechji genitori chì ùn sò micca assai chjaru nantu à i vantaghji è u significatu di i zitelli chì apprenu u tennis.Per questi, a mo risposta hè: l'aprenu di tennis hè u megliu modu per cultivà i zitelli durante a so crescita.Se u budgetu hè permessu, usendumacchina di furmazione di balle di tennisà furmà sarà cunsigliatu.

macchina di u dispusitivu di tennis

A participazione curretta in qualsiasi altri sporti pò ottene a fitness fisica, esercite a coordinazione di u zitellu, agilità, flessibilità, ritmu di eserciziu, è migliurà a qualità psicologica.U tennis hè ancu listessu, ma per u tennis, u tennis hà e so caratteristiche.locu speciale.Dapoi a nascita di u tennis, hà sempre avutu a reputazione di "sport di gentleman" è "sport aristocraticu".U cumpurtamentu è u cumpurtamentu di i ghjucatori di tennis nantu à u tribunale anu esigenze più altu.In u prucessu di ghjucà solu, nimu pò aiutà u zitellu.S'ellu vole à vince u ghjocu, u zitellu deve constantemente aghjustà u so statu trà i punti è i punti, deve amparà à cuntrullà i so emozioni, è nè pò rinunzià à ghjochi negativu, nè Sè vo troppu aggressivu è perde a vostra cumpusizioni, ancu s'è vo perde u ghjocu finali, duvete abbandunà u ghjocu, fate un passu avanti è stringhje a manu cù u vostru avversariu di cori è felicità cù elli, è dopu travaglià più dura in pratica per vince u prossimu ghjocu.Dunque, per i zitelli à ghjucà à tennis, hè assai impurtante per pudè cultivà e so qualità eccellenti, perchè a qualità di u ghjocu hè cum'è un caratteru, è a qualità di u ghjocu hè populari.

macchina di palla da tennis rossa

B. Quantu tempu è energia ci vole à i zitelli per amparà u tennis, è cumu sceglie l'istituzioni di furmazione, l'autobus, i rackets è i lochi per i zitelli.

Per i zitelli, hè megliu amparà u tempu di furmazione di tennis duie à trè volte à settimana.Ogni volta chì aghjunghje l'attività di warm-up è rilassate è stende dopu à a classe ùn supera micca duie ore, perchè avà ci sò parechji prughjetti in i corsi di tempu liberu di i zitelli, cum'è ghjucà u pianoforte è a pittura.Pittura è cusì.Se a furmazione di tennis hè dispostu solu una volta à settimana, hè difficiule di furmà i muvimenti di furmazione è ùn pò micca formate memoria musculare per i zitelli.Dopu à una settimana, si scurdanu a mità di ciò chì anu amparatu a settimana passata è ponu solu principià di novu.In questu casu, i zitelli amparanu assai pianu è facenu pocu prugressu.A parte più interessante di u tennis hè di ghjucà contr'à a reta è u ghjocu.Se u zitellu hà una classa à settimana, dopu à un periudu di apprendimentu, u prugressu hè lentu è ùn pò micca ghjucà.Ghjucà avanti è avanti cù u ghjocu affetterà l'autoconfianza di i zitelli è u sensu di realizazione, è riduce u so interessu in u tennis.Per quessa, hè megliu avè duie o trè lezioni à settimana per permette à i zitelli d'amparà rapidamente e cumpetenze di tennis è di furmà a memoria musculare.I genitori ponu ancu riduce una certa carica finanziaria.

amparà a rete di trainer di tennis per u ghjucatore

In u prucessu di selezzione di istituzioni di furmazione di tennis, assai istituzioni di furmazione di tennis anu una qualità irregolare, cusì i genitori ponu fucalizza nantu à i seguenti punti chjave:

1. S'ellu ci hè una qualificazione di furmazione certificata da una urganizazione prufessiunale.

2. Chì hè a qualificazione di a squadra di coaching.

3. Avete mai cultivatu ghjucatori eccezziunali ?

4. Sia à urganizà coaches per studià è migliurà u livellu di insignamentu di coaches.

5. A durata di u tempu chì i trainees sò stati furmatu in questa istituzione.

6. L'entrenatori deve esse vistutu à u so aspettu, l'equipaggiu di furmazione è l'igiene di u locu.

cumprà una macchina di palla da tennis s4015

Una bona istituzione di furmazione pò furnisce coaches currispondenti secondu i studienti di diversi livelli, è pò aiutà i studienti à pianificà i prugrammi di furmazione è u tempu di furmazione.À u listessu tempu, ponu organizà cuncorsi interni per i studienti per migliurà a so capacità di cumpete, è ancu a furmazione fisica, è migliurà a so forma fisica è e so cumpetenze..

cumprà un apprendimentu di l'apparechju di pratica di balla di tennis

In u prucessu di selezziunà un coach di tennis, i genitori ponu capisce è osservà da parechji aspetti è sceglie un coach.

1. Qualificazioni di u coach.L'allenatori cù a certificazione di qualificazione di l'allenatore anu un sistema d'insignamentu unicu è metudi di correzione di l'errore d'insignamentu, chì ponu impedisce à i zitelli di piglià detours in a strada per amparà à ghjucà.Avà i certificati di qualificazione di l'allenatore certificati internaziunali sò: certificazione di qualificazione di allenatore ITF di Federazione Internaziunale di Tennis, certificazione di qualificazione di PTR International Professional Tennis Coaches Association, certificazione di qualificazione di USPTA American Professional Coaches Association, queste certificazioni necessitanu un studiu seriu è esami stretti per uttene u certificatu.

2. L'attitudine di coaching di u coach.A scelta di un coach certificatu hè solu un limitu.I coach eccellenti si vesteranu bè è ghjunghjeranu à tempu.Seranu appassiunati nantu à a corte è guidanu l'emozioni di i studienti.Incuragisceranu i zitelli invece di criticà i studienti: "Avete sbagliatu di novu" "Avete" Ùn pudete micca ghjucà à ballò ".

3. A capacità di coaching di u coach.In una classa, l'entrenatore deve cambià constantemente u cuntenutu di furmazione per evità un unicu prughjettu di furmazione noioso.In a classa, si ferma solu à l'altru finale di u tribunale per trasmette u ballò à i studienti è solu dì: "Bon ballu, andate, dopu", cusì Ci deve esse un prublema cù a capacità di coaching.

tennis ball machine palla rossa

Per i zitelli, u tennis hè urigginariamente un "ghjocu" (ghjocu) chì pò fà chì i zitelli si sentenu felici è felici in u ghjocu di tennis, pò aumentà gradualmente a difficultà per chì i zitelli ponu sente u prugressu, è ponu truvà rapidamente è efficacemente è corregge i sbagli di i zitelli. Questu hè ciò chì un bon coach deve fà.

E classi di furmazione generale anu classi di prova, è l'ore di classi caricate sò generalmente caricate nantu à dece classi o un mese di ore di classi, perchè se sceglite a classa di furmazione sbagliata à u principiu, ci hè ancu u tempu di cambià in u tempu.

allenatore di tennis

Cumpràmacchina da tennisper piacè torna direttamente:

WhatsApp: 0086 136 8668 6581 E-mail:info@siboasi-ballmachine.com

 


Tempu di pubblicazione: 14-settembre-2021
Firma