Participatu à u Seminariu di Standardizazione di u Picculu Tennis di l'Associazione Cinese di Tennis chì entra in u Campus

Da u 16 di lugliu à u 18 di lugliu, u picculu seminariu di standardizazione di u campus di l'Associazione di Tennis di a China, urganizatu da u Centru di Sviluppu Sportiu Tanis di l'Associazione Chine di Tennis, hè statu tenutu in Yantai, Pruvincia di Shandong.Wan Hou, Chairman di Siboasi Mr. Quan guidò i membri di a squadra di ricerca di siboasi "New Era Campus Smart Tennis Solution" per participà à u seminariu.
lanciatrice di tennis
U scopu di stu seminariu hè di prumove megliu u cuncettu di "Tennis Rapidu è Facile", per prumove l'ingressu di i picculi tennis in i campus di a scola primaria è secundaria, per aiutà e scole à stabilisce un sistema di curriculum di furmazione, per aiutà e scole à furmà i prufessori di educazione fisica, urganizà cuncorsi intramurali è cuncorsi di scambiu inter-scola, etc., è infine aiutà à stabilisce A cultura di tennis di a scola hè statu prumuvutu da i prufessori di Kuaiyi Tennis per entre in u campus.
In u seminariu, u presidente Wan Houquan hà avutu scambii approfonditi cù i capi di u Centru di Sviluppu Sportiu di Tennis di l'Associazione Cinese di Tennis è l'esperti participanti, hà presentatu a "Soluzione di Tennis Smart Campus New Era" di Siboaz, è hà dimustratu Qualchese intelligente.macchine per tirare a palla da tennishà datu suggerimenti è suggerimenti nantu à cumu fà l'insignamentu di tennis in u campus, è sò stati elogiati è affirmati à l'unanimità da i dirigenti è l'esperti di l'industria.
À u listessu tempu, i dirigenti assistenti è l'esperti di l'industria presentanu suggerimenti preziosiSiboasi machine à palla da tennis, Facendu più adattatu per i bisogni di l'insignamentu di u tennis di u campus, è facenu un cuntribuzione più attivu à prumove a piccula tennis per entre in u campus.
allenatore di tennis
Importanza di Smart Tennis Sports in Siboasi Campus
1. Prumove a popularizazione di u tennis di u campus
Copre u sistema di furmazione per diversi gruppi di persone à diversi livelli da principianti à avanzati, da i zitelli à l'adulti, è integra l'intrattenimentu è a furmazione.L'equipaggiu intelligente aiuta à l'insignamentu, chì ùn solu migliurà l'efficienza di furmazione di decine di volte, ma ancu ùn hà micca bisognu di l'usu di campi di tennis standard.Sempre chì a dimensione di u locu hè appruvata, a pratica di tennis pò esse realizata in ogni mumentu è in ogni locu, chì riduce assai u costu di custruisce un campus intelligente.
2. Custruì un novu mudellu di fitness naziunale
Abbassà a soglia di sport, attivate l'atmosfera sportiva, cultivà novi mode di fitness naziunale è intrattenimentu suciale, formate un locu sportivu di fitness intelligente naziunale diversificatu chì pò risponde à i bisogni di e diverse persone, è sensibilizà a ghjente di sport è salute attraversu una serie di sport intelligenti. sport L'impurtanza di a vita hè di rinfurzà a cuscenza di e persone di fitness è di fà "sport naziunale è salute naziunale" un modu di vita.
3. Cultivate i cuncetti sportivi di a vita di i studienti
Un equipamentu sportivu intelligente unicu, tecnologicu, di moda, avanzatu è high-end pò risponde à i bisogni di diversi entusiasti.Ch'ella sia in l'internu o à l'esterno, pò accumpagnà cumplettamente automaticamente à praticà ballò 24 ore à ghjornu, liberà e mani di l'entrenatore, è diventà un allenatore sportivu intelligente in tempu reale, chì permette l'integrazione di u sport A vita di tutti rende l'eserciziu più faciule, più sanu è più felice. .U ventu hà spazzatu in tuttu u desertu senza avvisu, è ci eranu assai pinsamenti moventi.
4. Crià una nova forma di sport campus
Subvert u mudellu di furmazione tradiziunale cù a nova tecnulugia, a nova tecnulugia è a nova sperienza, prumove a scala, a popularisazione è a nurmalizazione di a furmazione, migliurà a qualità di furmazione è u livellu cumpetitivu di l'atleti, creanu attivamente novi cuncetti è novi mudelli di l'industria sportiva di a Cina, è prumove a furmazione. custruzzione di una nova ecologia di u sportu di u campus, Purtà una nova sperienza, un valore più altu è un serviziu megliu à i prufessori è i studienti chì amanu u sport.
cumprà una macchina di tennis à pocu prezzu
Se vulete cumpràmacchine di palla da tennisin bonu prezzu, per piacè cuntattate direttamente:


Tempu di post: 15-lugliu-2021
Firma