Macchina per l'incordatura di racchette

Cumu cumprà un bonumacchina per l'incordatura di racchette?

Prima, ci vole à cunfirmà chì u tipu di racket machine à corde? Macchina à corda per racchette di tennis or macchina di corda per racchetta di badmintono zuccamacchina a corda per racchetta .

Siconda, chì tipumacchina per incordare racchettevoli :macchina di corda elettricao manualemacchina di corda?Tablemacchina di cordao standmacchina di corda .

In terzu, cunsiderà chì tipu di scuntrà u vostru budgetu.Ci hè un costu diversu per mudelli diffirenti, è un costu diversu per un tipu diversu, è un costu diversu per diverse marche.

In terzu, chì marche cercate?Ci sò diverse marche in u mercatu.Cum'è Wilson, LiNing, marca famosa cum'èMachine à corder SIBOASIecc.

À propositu di Wilsonmacchina di corda :

Wilsonmacchina a corda per racchettesò in costu assai altu, cum'è a so macchina di corda Baiardo, vende in USD 6300 per unità.Per i Stringers, se u budget hè bè, hè bonu di pussede unu.

evisceratrice

À proposituMacchine per racchette a corda Siboasi:

SIBOASIhè u fabricatore direttamente per i so machini di corda dapoi u 2008, producenu una macchina di corda manuale, èmacchina di corda elettronica testa, tippu di tavula è tipu di stand.U prezzu hè da 500 USD à 2500 USD per unità.Macchine per racchette Siboasisò digià spediti à i clienti glubale in più di 100 paesi, uttene una reputazione assai bona trà i clienti, cum'è da i clienti australiani, i clienti asiatichi, i clienti europei, i clienti sudamericani, ecc. Alcune persone chì anu compru siboasi racket stringing machines 10 anni fà avà l'utilizanu assai. bè.Pensu chì hè per quessa stringers cum'è a marca siboasi, prezzu raghjone cù alta qualità è un bonu serviziu post-vendita.

Macchina di corda per Badminton

Sottu mostra i siboasi superiore è più caldicordatrice elettrica a testamudellu: S3169 per u vostru rif., Speranza puderia aiutà à truvà un bonumacchina per racchette stringerda u Mercatu.

Numero di mudellu: S3169Macchina per racchette a corda Accessori: Strumenti cumpletu spediti cù a macchina inseme
Dimensione di u produttu: 47CM * 100CM * 110CM Funzione di nodu:
Garanzia: 2 anni di Garanzia per a macchina di corda per racchetta siboasi Adatta per: Sia racchette di tennis è racchette di badminton
Pesu nettu di a macchina: 39 chilò Tipu: Tipu semi-automaticu
Misurazione di l'imballu: 88 * 58 * 70CM / 66 * 54 * 40CM (Dopu l'imballu) Potenza (electricità): Diversi paesi: 110V-240V AC POWER sò dispunibili
Imballaggio Peso Grossu 64 KGS -imballate (2 CTNS) Forza di a macchina: 35 W

Macchina di corda -02 Macchina di corda -07 Macchina di corda per badmintong-10 Macchina di corda per racchetta-05 Cordatrice per tennis -06 Macchina à corda-01 Macchina à corda-03 Macchina à corda-04 Macchina à corda-08 Macchina à corda-09

 


Tempu di Postu: Feb-25-2022
Firma