Macchina di furmazione di tennis intelligente in u tennis di u campus

U tennis hè un sportu chì integra eleganza, moda è salute.Ùn hà micca solu a funzione di rinfurzà u corpu, ma a so atmosfera culturale di civilisazione, educazione è stile di gentleman forma ancu i boni cuncetti sportivi di e persone chì participanu à stu sport in tuttu u tempu, Ancu cultivazione ideologica è morale.È i studienti sò un gruppu di estremamente energicu, di moda, pensativu, perspicace è altamente maleable.Dunque, a custruzzione di una cultura di tennis di campus sana hè estremamente impurtante per cultivà studienti cù un bon esercitu fisicu è un caratteru morale.significatu.

ghjucà à a macchina di palla di tennis

Campus tennis ùn hè certamente micca un novu tema.Parechje università è alcune scole media in u paese anu apertu club di tennis è corsi di tennis, ma a popularità di u tennis in u campus ùn pare micca esse liscia cum'è previstu.Ci sò parechji di elli.Problemi più prominenti.

Prublemu di tribunale

U tennis hè un sportu chì si basa più nantu à u locu.Attualmente, ùn ci sò parechje scole cù campi di tennis standard à grande scala.Hè ancu più raru per e scole medie è elementari.Ancu s'è a scola hà unu o dui campi di tennis, hè difficiule di suddisfà centinaie di campi di tennis.Adupratu da millaie di studienti.

Senza abbastanza lochi per a pratica, senza modalità di furmazione standardizata è standard di valutazione, naturalmente portarà à una crisa di fiducia trà i studienti è i genitori in i corsi di tennis di a scola!

Prublemu di coaching

U tennis deve esse addestratu bè è qualificatu per u travagliu di l'insignamentu, è u tennis ùn hè micca adattatu per l'insignamentu unu à parechji, un allenatore pò furmà solu micca più di 5 studienti à u stessu tempu, hè difficiule di ottene una educazione scolastica cù un grande classe cum'è unità.

A cunsiguenza diretta di questu hè chì l'esposizione efficace di un studiente à u tennis in una lezione di tennis hè solu solu 2 minuti in media, chì rende difficiuli per i studienti di sente a bola per ghjunghje à u scopu di a pratica, è l'assunzione di parechji maestri aumenterà assai. u costu di a scola.spesa.

Prublemu di pratica

E cumpetenze di tennis ùn si basanu micca nantu à a cunniscenza teorica simplice per migliurà, esige pratica ripetuta è assai cuncurrenza per affinà.

A difficultà di e cumpetenze di tennis è u picculu numeru di participanti in u tennis hà fattu chì i studienti ùn anu micca pussutu truvà un cumpagnu di ballò adattatu per scambià e cumpetenze cun elli stessi.Parechje scole ùn anu micca cuncorsi è squadre di tennis à livellu di scola.

L'esercizii noiosi facenu i studienti completamente incapaci di sperimentà u divertimentu di u tennis.Questa seria di prublemi anu impeditu seriamente u sviluppu di u tennis in i scoli.

Prublemu di sicurezza

A sicurità hè sempre a prima linea rossa in a vita di a scola di u zitellu, sia per a scola sia per i genitori !

In a pratica di tennis di u campus, ci hè un gran numaru di studienti è i so livelli sò irregolari.Hè inevitabbile chì e ferite accidentali si feranu in chjappà o tossing the ball.Questu hà ancu causatu chì certi prufessori di tennis ùn osanu micca lascià i so studienti praticà.

Ci hè una manera di cambià stu statu quo? A risposta hè sì.

Oghje, un sistema di furmazione intelligente di Doha Paradise risolverà cumplettamente queste malatie stubborn chì impediscenu u sviluppu di u tennis di u campus.Questu hè l'intelligenzamacchina di furmazione di palla di tennis.

Fornitore di macchine per palle da tennis

Umacchina intelligente di furmazione di palla di tennishà parechje funzioni cum'è serve automatica, cuntrollu intelligente, è edizione intelligente di prugrammi di insignamentu di tennis.L'usu di una seria di metudi tecnologichi pò micca solu risolve parechji prublemi scontri in l'insignamentu di u tennis, ma ancu aumentà l'efficienza di a furmazione di tennis di i studienti per più di 10 volte..

Uequipamentu intelligente di furmazione di tennisùn pò micca solu furnisce l'utilizatori cù diversi modi di furmazione di tennis, cum'è a linea di fondu, u midfield, è u fronte di a rete, ma ancu un serviziu automaticu in bidirezionale o multidirezionale, chì hè cunvenutu per una furmazione di corsa in avanti è inversa o doppia furmazione à u listessu tempu.

U so sistema di cuntrollu intelligente pò purtà una grande cunvenzione per l'insignamentu, a furmazione o l'usu unicu.

In u disignu, i diversi bisogni di i dilettanti è di i ghjucatori prufessiunali sò cunsiderati, è una varietà di furmazione cù diverse tappe tecniche sò furnite, chì hè adattatu per i bisogni di furmazione di diverse classi di studienti di tennis.

strumentu di furmazione di balli di tennis

Da u muvimentu stabile iniziale à l'esercizii di cummattimentu attuale, da i swing simplici à l'addestramentu intensivu di "eserciziu di memoria musculare", pudete rializà rapidamente a trasfurmazioni da un rookie à un prufessiunale.

A funzione di serviziu cuntinuu è stabile riduce assai u tempu di coglie u ballu durante a furmazione, è l'alimentazione automatica di u ballu libera e mani di l'entrenatore, in modu chì u coach pò avè più tempu per dedicà à a furmazione persunalizata di i studienti.

Macchina di associu silenziosa di tennis

Massimizà l'utilizazione di materiali, locu è maestri.Attraversu paràmetri intelligenti, pudete stabilisce liberamente a bola di puntu fissu, a bola di duie linee, a bola casuale horizontale, è a vitezza, l'angolo, a freccia, etc.

Qu'il s'agisse d'un entrée ou d'un niveau professionnel, les étudiants peuvent former grâce à l'intelligencestrumentu di furmazione di tennis, s'ellu hè cumpetenze basi di tennis o una pratica speciale nantu à e cumpetenze pò ottene u scopu di maximizà l'efficienza di furmazione.

dispusitivu di ballò di furmazione di tennis

Umacchina intelligente di furmazione di tennisrompe u mudellu d'insignamentu tradiziunale.Ùn pò micca solu risolve in modu efficace i prublemi prominenti di l'insignamentu di u tennis di u campus, cum'è picculi posti, un gran numaru di persone, è i prufessori insufficiente, ma ancu ponu mobilizà in modu efficace l'entusiasmu è l'interessu di i studienti per l'apprendimentu, è u numeru di successi L'aumentu pò aumentà in modu efficace. u sensu di i studienti di u ballò è a capacità di predichendu è reagisce à u corsu di tennis, migliurà l'efficienza di l'apprendimentu di a tecnulugia di tennis, è prumove l'insignamentu sanu è a popularizazione di u tennis in i culleghji è l'università!

Macchina di tennis economica

Sè interessatu à cumprà o fà affari perlanciatrice di palle da tennis, per piacè cuntattate torna direttamente:


Tempu di post: Jul-01-2021
Firma