Evaluazione di l'esperienza di a macchina di rimbalzo di basket siboasi è a macchina di furmazione di badminton

Hè infurmatu chì i culleghji è l'università americani sò furnuti cù macchine intelligenti di ballò di basket.Ancu s'è e scole chinesi raramente vedenu macchine di palla, sò fieri chì u centru di R&D è a tecnulugia patentata di intelligenteequipamentu di furmazione di basketsò veramente cuntrullati da una sucietà chinesa chjamata "Siboasi"."Sporting Goods Technology Company".Attualmente, Siboasi hè una sucietà ben cunnisciuta chì esporta principarmenti equipaghji sportivi intelligenti in u mondu.I so prudutti copre più di una decina di categurie cum'è football, basketball, volleyball, net, badminton, tennis table è campi sportivi intelligenti.Migliaia di sale di badminton usanuSiboasi badminton shooter machine.Questi equipaghji di furmazione intelligenti sò in realtà e macchine intelligenti di ballò citate sopra.

macchine di furmazione di palla

U testu seguente hè nantu à u rapportu di valutazione di l'esperienza di Siboasi smartmacchina di furmazione di basketè intelligenteequipamentu di furmazione di badminton.Quelli chì sò interessati ponu leghje cun cura!

Siboasi intelligentemacchina di tirò di basket:

Training machine à basketball

1. L'apparizione hè cumpostu da una struttura di griglia è un dispositivu intelligente di microcomputer.U sistema di rete di recirculazione pò riciclà 1-3 boli.U LED mostra simultaneamente u numeru di scopi, u numeru di serve, è u percentualità di u campu.

2. Simply to use, easy to move, adattatu per i posti interni è esterni.L'angolo verticale hè regulabile, l'altezza di a bola hè 1,2-2 metri, è l'angolo horizontale hè regulabile da 180 gradi.

3. Servite automaticu, ponu stabilisce a velocità di serve, a freccia di serviziu, u numeru di serve, pò almacenà memoria, scoring automaticu.L'urdinatore stabilisce u puntu di sbarcu, 1-17 serviziu di puntu fissu, serve circular, puntu arbitrariu o serve multipuntu.

4. Salvà u prublema di cullà u ballò, chì hè equivalente à l'ingaghjamentu di un coach di sparring persunale.Pudete stabilisce una varietà di modi di serve, è pudete stabilisce u prugramma di calculu per u numeru di scopi è u numeru di colpi di serve di macchina.

Riassuntu:Siboasi intelligentemacchina di basket per a furmazione, s'ellu sò a versione standard o a versione prufessiunale, ponu automaticamente serve u ballò in quasi un centu di modi, eserciziendu in modu efficace e cumpetenze di basket di l'atleti, cum'è colpi in situ, colpi di marcia, colpi di stop d'emergenza, movimenti di pede, velocità di muvimentu, etc. . , Migliurà rapidamente u livellu attuale di basketball.

Siboasi intelligentebadminton shuttlecock serve machine:

4025 badminton shoot machine

1. Risolviu u prublema di u seculu chì a furmazione di badminton hà bisognu à accumpagnà l'avversari.U serviziu di a macchina pò esse furmatu professionale: puntata di punta fissa, palla prufonda di punta fissa, bola superficiale di punta fissa, dritta di punta fissa, backhand di punta fissa, bola di due linee, bola di trè linee, bola di swing horizontale, lob, bola alta, smash, piccula bola davanti à a reta, Tiru pianu, bola alta piatta, bola casuale, etc.

2. Control remoto intelligente multifunzionale.Pudete aghjustà a vitezza, a frequenza, l'angolo, etc. liberamente senza passà per a reta.U telecomando adopta una interfaccia LCD, chì hè cunvene per u funziunamentu è una visualizazione chjara.Pò cuntrullà remotamente e funzioni di bola di 2-line è 3-line.

3. Funzione di swing aleatoriu, l'angolo di pitch pò esse aghjustatu, serve altezza finu à 7 metri.A vitezza di smash hè rapida, è 200 boli ponu esse sparati continuamente.

4. Adatta à ogni bola (balla di nylon, bola di plastica, badminton, etc.).U corpu hè ligeru, manicu portatile, faciule d'installà è di trasportu.U supportu di u tripode hè rapidamente plegatu, è l'estremità inferiore hè dotata di una rota mobile cù frenu, chì hè cunvenutu d'utilizà è di trasportu.A macchina hà un disignu stilatu è pò esse piazzatu in u troncu di ogni vittura per un trasportu faciule.

Riassuntu:Siboasi intelligentemacchina di serviziu di badmintonhè dutatu di cuntrollu remota intelligente è serve automaticu.Diversi modi di serve ponu esse programati per a furmazione.A vitezza, a frequenza, l'angolo è cusì tutti dimustranu a gioia di l'alta tecnulugia.Cun ella, i prufessori è i studienti anu sempre preoccupatu di i risultati di l'esami fisichi?Cù questu, i dilettanti di badminton anu sempre bisognu di data un cumpagnu prima di pudè ghjucà?Inoltre, hè statu dimustratu chì l'attrezzatura di furmazione intelligente di badminton Spoaz hè stata populari trà e scole, i club, l'istituzioni di furmazione è a maiò parte di i ghjucatori di badminton appena hè stata lanciata!

cumprà una bona macchina di tennis

Per riassume, Sti cesti è piuma machine à palla intelligenti di Siboasi hannu un funziunamentu stabile, praticabilità forti, è sò dinù divertenti.Puderanu rapidamente è efficacemente migliurà u livellu di furmazione di ballò.Indipendentemente da u fattore di prezzu, ogni famiglia pò avè unu.Dieci anni fà, a TV era un pruduttu indispensabile per una famiglia.Oghje, i telefunini sò un pruduttu indispensabile per tutti.Cù a migliione di a cuscenza di a salute di e persone, questi equipaghji intelligenti di furmazione di palla chì cunformanu à a tendenza di i tempi sò prubabilmente diventà persone in u futuru.I prudutti sportivi essenziali.

Per cumprà o fà affari:

 


Tempu di pubblicazione: 02-02-2021
Firma