Hè utile a macchina di tirò automatica di Badminton?

Senza dubbitu, umacchina per l'alimentazione di badmintonhè assai utile per i formatori / ghjucatori.Valutazione di uSiboasi shuttle machine à tirà automaticaquì sottu per voi per verificà.

Training machine à Badminton
In generale, in a pratica di badminton, u sparring hè utilizatu per serve u ballu manualmente, ma in parechji casi, per via di a limitazione di u livellu tecnicu propiu di u sparring è di e cundizioni fisiche, hè difficiule di guarantiscia l'effettu di furmazione, chì spessu face i pratichi migliurà. u so livellu tecnicu assai pianu.

machina di furmazioni di shuttlecock

È ancu sminuisce l'interessu in u badminton.L'usu di umacchina di furmazione di badmintonpò ghjucà un effettu di furmazione ausiliari assai bonu, è migliurà rapidamente u livellu tecnicu è tatticu di l'utilizatori è l'interessu di furmazione.

macchina navetta

Avà presentà amacchina automatica di serve di badminton da SIBOASI, chì vi permette di sfondate è migliurà a vostra prestazione sportiva.

macchina di spara navette 2

Motivu cunsigliatu:

In più di u serviziu automaticu è di u puntuazione automatica, uBadminton macchina di tirò intelligentehà ancu parechje funzioni cum'è un cuntrollu remotu intelligente cumpletu, una prugrammazione intelligente di u puntu di sbarcu, una palla aleatoria, un lifting automaticu è cusì.U sistema di regolazione di l'angolo di pitch ineguagliabile permette à a macchina di chjappà facilmente lob, colpi piani, colpi di backcourt, smash è parechje altre cumpetenze, è veramente temperanu e cumpetenze di l'atleti.

Macchina di badminton

Analisi dettagliata:

  • Programmazione intelligente di u puntu di sbarcu, i paràmetri ponu esse aghjustati à vuluntà, per scuntrà i vostri diversi modi di furmazione di serve, fate ciò chì vulete, permette di gode di sport.
  • Sensore fotoelettricu d'altu rendiment, a macchina funziona più stabilmente è rapidamente.
  • Dotatu di una batteria di 3-5 ore, pudete furmà in ogni mumentu, in ogni locu, è ùn avete micca da preoccupari di esse senza putere fora.
  • Toccate u buttone di a membrana per alzà è calà automaticamente, è e pusizioni bassu è altu pò esse usatu per serve u ballu, è l'operazione hè faciule è simplice.
  • Sistema di regulazione di u pitch, l'altezza più alta di u teeing pò ghjunghje à 8 metri, adattatu per ogni ballu.
  • Interfaccia LCD di cuntrollu remota, faciule d'operare, visualizazione chjara, usu più intimu.
  • Training machine à navetta di Badminton

Riassuntu di a valutazione:

Duranti u riposu di ogni ghjornu, o in u weekend, se nimu pò ghjucà à badminton cun voi, pudete andà à u pianu di sottu o in u parcu solu, stallate questu automaticu.servitore di alimentazione di badminton, pigliate a rachetta, è cuminciate u vostru viaghju sportivu lisu.

macchina di badminton feeder

GenuineSIBOASI badminton machine S4025in vendita avà, per piacè cuntattate direttamente a fabbrica SIBOASI se vulete cumprà:

  • Telefono: 86-769-8122 6809/ 0086 136 8668 6581
  • WhatsApp: 0086 136 8668 6581
  • Wechat: 0086 136 8668 6581
  • E-mail:info@siboasi-ballmachine.com
  • Indirizzu: Fuma industria, Chigang, Humen, Dongguan, Guangdong, Cina

Tempu di Postu: Nov-11-2022
Firma