Spiritu di basket fora di a macchina di rebounding di basket intelligente di campu

U K2101AW intelligentemacchina di palla di pallacciuhè un equipamentu di furmazione prufessiunale chì pò capisce megliu u spiritu di ogni ghjucatore in a squadra NBA.S'ellu si dice: "Ùn dì mai perde, osate brillà, strive è avanzà" sò e qualità spirituali di i ghjucatori di l'NBA, allora l'equipaggiu intelligente di basket K2101AW hè di cultivà eccellenti geni di basketball attraversu a furmazione di ogni ghjornu.

dispusitivu di trainer di basket

Ùn hà nunda di fà cù u palcuscenicu freneticu, ùn hà nunda di fà cù l'allegria di l'orechja, è ùn hà nunda di fà cù u trofeu abbagliante.U spiritu di basket di K2101AW smartmacchina di ballò di furmazione di baskethè di utilizà e so cumpetenze qualificate è una sperienza ricca per rinfriscà u record di u ghjocu.

macchina di basket siboasi

Quandu K2101AW aghjusta a freccia di serviziu à 2.9 seconde, a quantità di toccu in un ghjornu hè equivalente à 36 volte u solitu.I sfidi sò aghjurnati, l'efficacità di cummattimentu hè migliurata, è e cumpetenze sò più abili.

siboasi baseketball rebounder

Quandu u modu di furmazione di simulazione hè attivatu, parechji modi di serviziu cum'è kick à puntu fissu, spin ball, swing horizontal serve, loop serve, random ball, ecc. - via tonda.

siboasi basketball

Un intelligente unicuequipamentu di macchina di pratica di basketchì combina i vantaghji di intelligenza + tecnulugia + divertimentu + cose.Lanciate in modu precisu è efficiente una varietà di palle tecniche difficili, cumminate cù a tecnulugia di visualizazione senza differenza di tempu nantu à u screnu, chì permette à i formatori di osservà u so propiu effettu di eserciziu è u tassu di crescita in tempu reale.

nova macchina di basket

Artigianalità, cuntinueghja à migliurà.Dopu più di centu aghjustamenti di muffa, più di trè centu aghjustamenti di cumpunenti, è più di dui centu prototipi sò stati scrapped, era solu per creà un capolavoru chì superava i classici.

Rete intelligente, cuntrollu tutale di u campu.U sguardu sportiu mobile APP + SS-TWS2 pò esse cuntrullatu da a reta, chì vi permette di esercite cum'è vulete è gode.

macchina di basket cun app macchina di basket cun orologio

siboasi novi prudutti

Chì tippu di sperienza hè cum'è un partenariatu cù K2101AW smartmacchina di tirò di basket?Hè cum'è un amicu chì si cunnosce.Pò dassi ciò chì avete bisognu.


Tempu di post: 30-Sep-2021
Firma