A storia di u badminton (Shuttlecock).

Attualmente ghjucà à badminton hè un sport regularmente in a vita di ogni ghjornu di e persone, è oghje ancu una persona puderia ancu piacè di ghjucà à badminton cunmacchina di alimentazione di badminton .

macchina di alimentazione di badminton

Circa u badminton, ci sò diverse opinioni nantu à l'origine di u badminton.In i seculi 14 è 15, a racheta di badminton originale apparsu prima in Giappone, chì era una rachetta fatta di legnu, è e piume sò inseriti in a fossa di ciliegia per fà un badminton.Questu hè a furmazione di u primu ghjocu di badminton in a storia.Tuttavia, stu disignu hè sparitu gradualmente da u campu di visione di e persone per via di a so bassa robustezza è a velocità di volu lenta.

Intornu à u 18u seculu, un ghjocu simili à u ghjocu di badminton originale di u Giappone hà cuminciatu à apparisce in India.E so boli sò fatti di cartuni cù un diametru di 6 centimetri, cù picculi buchi in u mità, è sottu u fogliu di piume, diventanu badminton shuttlecocks.In India u sportu hè chjamatu puna.
U ghjocu di badminton mudernu hè urigginatu in India, furmatu in u Regnu Unitu.

In l'anni 1860, un gruppu di ufficiali britannichi ritirati hà purtatu un ghjocu di badminton chjamatu "Puna" da Mumbai, India.
shuttlecock alimentazione navette machine_07
In u 1870, i britannichi cuminciaru à studià a racket cù una cumminazione di cork è piume.

In u 1873, certi signori britannichi ghjucavanu à badminton in a mansione di Minton Town.À quellu tempu, u locu di u sportu era un spaziu verde in forma di zucca cù un railing in forma di rete à mezu.Da tandu, u sport di badminton hè diventatu populari..

In u 1875, u badminton apparsu ufficialmente in u campu di visione di u populu.

In u 1877, i primi reguli di u ghjocu di badminton sò publicati in Inghilterra.

Dopu à u 1878, i britannichi furmulavanu reguli sportivi più cumpleti è unificati, u cuntenutu generale di quale hè simile à u badminton d'oghje.
App per ghjucà à a macchina di badminton
In u 1893, i club di badminton in u Regnu Unitu si sviluppanu gradualmente, è a prima associazione di badminton hè stata stabilita, chì stipulava i requisiti di u locu è i normi di sport.

In u 1899, l'Associazione Britannica di Badminton hà tenutu u primu campionatu di badminton.

In u 1910, u badminton mudernu hè statu introduttu in Cina.

In u 1934, u sportu di badminton internaziunale urganizatu da Danimarca, Irlanda, Paesi Bassi, Nova Zelanda, Canada, Regnu Unitu è ​​altri paesi si prisenta ufficialmente davanti à e persone in u mondu sanu.Hè apparsu in Europa è hà attiratu l'attenzione generale.
macchina di alimentazione di badminton cù app_05
In u 1939, a Federazione Internaziunale di Badminton hà aduttatu i primi "Regulamenti di Badminton" chì tutti i Stati membri rispettanu.

In u 1978, a Federazione Mondiale di Badminton (BWF in breve) hè stata stabilita in Hong Kong è hà susseguitu dui Campionati Munniali di Badminton.

In u maghju di u 1981, a Federazione Internaziunale di Badminton hà restauratu a sede legale di a Cina in a Federazione Internaziunale di Badminton, chì hà apertu una nova pagina in a storia di u badminton internaziunale.

U 5 di ghjugnu 1985, a 90a riunione di u Cumitatu Olimpicu Internaziunale hà decisu di listà u badminton cum'è un avvenimentu ufficiale di i Ghjochi Olimpichi.

In u 1988, u badminton hè statu listatu cum'è un articulu di performance in l'Olimpiadi di Seoul cun successu.

In u 1992, u badminton hè statu listatu cum'è un avvenimentu ufficiale à l'Olimpiadi di Barcellona, ​​​​cu 4 medaglie d'oru in l'omi, a donna è a doppia.
cumprà un dispositivu di partner di badminton à pocu pressu
In u 1996, à l'Olimpiadi d'Atlanta, un avvenimentu di doppiu mistu hè aghjuntu.Aumentà u numeru tutale di medaglie d'oru olimpiche di badminton à 5.

In u 2005, a sede di l'IBF si trasfirìu à Kuala Lumpur.

In u 2006, u nome ufficiale di a Federazione Internaziunale di Badminton (IBF) hè stata cambiata in Badminton World Federation (BWF), a Federazione Mondiale di Badminton.In u stessu annu, e novi regule di badminton sò state implementate ufficialmente dopu un prucessu di trè mesi.Hè stata utilizata prima in a Thomas Cup è Uber Cup quellu annu.


Tempu di post: 22-Jan-2022
Firma