Siboasi "Soluzione generale di l'educazione fisica di u campus intelligente

Dapoi u sviluppu di l'sport, assai impianti sportivi di u campus sò sempre tradiziunali è vechji, chì ùn ponu micca risponde à i bisogni di i studienti muderni per a furmazione sportiva.E strutture sportive tradiziunali anu parechji svantaghji durante l'esami fisichi.A ghjudicà da i registri manuali precedenti, ci sò pussibulità per esami sustituti è fraud in testi sportivi.L'attrezzatura di prova attuale ùn manca di mezi intelligenti, assai equipaghji, installazioni cumplessi, è efficienza di a raccolta di dati di prova.Bassu, mancanza di analisi generale.

ghjoculu di u zitellu chì ghjucanu à a macchina di basket

Siboasi® hè stata fundata in u 2006. Hè una sucietà di u gruppu sportu high-tech chì integra R&D, pruduzzione, vendita è serviziu.A piattaforma di big data hè u core business.

Da a rilevazione di dati di fitness fisica da l'attrezzatura sportiva intelligente, a cullizzioni è l'archiviazione à a piattaforma di rilevazione di big data, da a custruzzione di strutture sportive di campus à l'aghjurnamentu intelligente di a digitalizazione sportiva, furnisce una gamma completa di soluzioni è servizii per l'educazione sportiva di u campus intelligente. .

macchina di sport siboasi

Siboasi Smart Sports Equipment (Macchina à balla di tennis,macchina di furmazione di basket, macchina di ballò di furmazione di volleyball, macchina di tiru di pallone di football,macchina di squash ball shooting machine, macchina per l'incordatura di racchette, macchina di alimentazione di badminton shuttlecock) copre i quattru stadi di crescita di a scola primaria, a scola elementaria, a scola media è u liceu.Basatu nantu à u campus di football, basketball, volleyball, tennis, badminton, tennis di tavola, baseball, squash è altri equipaghji sportivi intelligenti, u pianu d'insignamentu hè equipatu è insignatu.U modu hè intelligente, u divertimentu di l'aula hè trasfurmatu in caratteristiche, è pò esse persunalizatu, modularizatu è custruzzione còmuda.Hè a suluzione più avanzata per l'insignamentu, a gestione è a valutazione di u sportu mudernu in u campus.

macchina di ghjoculi per i zitelli per u basket

dispusitivu di tennis

U sistema di esame di ingressu sportivu intelligente furnisce una suluzione one-stop per l'esame di ingressu di sport di ballò, è usa tecnulugia intelligente per custruisce una sala d'esame sportiva digitale.

U sistema di suluzione usa tecnulugia intelligente di front-end, è custituitu di quattru parti: sistema di ricunniscenza facciale, equipamentu di macchina intelligente di ballò, equipaggiu di passaghju / riceve, è timing intelligente è scoreboard.Implementa esami senza assistenza, è i punteggi sò caricati in a piattaforma di dati in tempu reale per permette l'esame.I risultati sò aperti è trasparenti, è l'esame hè apertu è ghjustu.

macchine di sport siboasi

Sboasi Big Data usa a cullizzioni di dati di l'equipaghji sportivi intelligenti per migliurà a gestione visuale è intelligente di a scola è u funziunamentu di i siti sportivi in ​​scenarii cum'è l'educazione fisica, l'attività di cumpetizione, l'eserciziu di ogni ghjornu è i posti di esame sportivi.Cumminendu l'equipaggiu di misurazione fisica intelligente è l'equipaggiu di cullizzioni di dati sportivi per realizà un monitoraghju in tempu reale è effettuà un feedback nantu à u statu di diverse attività sportive di i prufessori è i studienti in a scola, è utilizate i mezi innovatori è intelligenti di dati sportivi + analisi di dati per migliurà cumpletamente. a furmazione è a furmazione di l'educazione sportiva in i campus intelligenti.Livellu di cumpetizione è gestione di l'infurmazioni.

A suluzione generale di SIBOASI® Smart Campus Education Physical hè l'implementazione univoca di l'attrezzatura sportiva intelligente, u disignu di u pianu di rinnuvamentu di u campus intelligente, l'implementazione di u prughjettu di u campus intelligente è a gestione di dati visuali.A cumpagnia hà una squadra di operazione forte per furnisce i clienti cù serviziu Full.

dispusitivu di furmazione siboasi

Se vulete cuntattateci per l'affari o cumpràmacchine per l'allenamentu di palla sportiva:

 


Tempu di Postu: Settembre-10-2021
Firma