China Tennis Tour CTA1000 Guangzhou Huangpu Station hè finita cun successu

U 31 d'ottobre, u 2021 China Tennis Tour CTA1000 Guangzhou Huangpu Station è u Guangdong-Hong Kong-Macao Greater Bay Area Tennis Open hè finitu cun successu.Duranti l'avvenimentu, u cumitatu d'urganizazione di l'avvenimentu hà integratu intelligentemente non-patrimoniu, culturale è creativo, catering speciale è avvenimenti, è li presentava in linea in forma di carnaval, aghjunghjendu culori brillanti à a Stazione di Guangzhou Huangpu di u China Tennis Tour sottu l'epidemie. .
furmazione di tennis
In cunfrontu cù l'avvenimentu CTA800 di l'annu passatu, a Stazione Guangzhou Huangpu hè stata aghjurnata à l'avvenimentu CTA1000 questu annu.U più grande puntu hè a migliione culturale.Da a ceremonia di apertura di i palummi 2000 di l'Associazione Provinciale di Pigeon di Guangdong è l'Associazione Pigeon di Guangzhou, à l'apparizione di u prughjettu rappresentativu di u Patrimoniu Culturale Immateriale Provinciale di Guangdong "Yangjiang Kite" à a Scola Internaziunale di Tennis in Guangzhou Development Zone, à u I campi di tennis Lingnan Lion Dance accendenu a passione di i ghjucatori, u Carnaval di Tennis "Guangdong Tennis Happy Guangdong" Guangdong-Hong Kong-Macao Greater Bay Area è u Salone di Cultura di Tennis "Net Gravity" sò eccitanti in linea è offline.I prudutti culturali è creativi di l'adulescenti in u District di Huangpu sò ricercati da i ghjucatori.

Ancu s'è a nova epidemia di pulmonite di a corona hà purtatu grandi difficultà à a preparazione è à a celebrazione di l'avvenimentu, u prugressu lisu di u ghjocu è a prufonda integrazione di a cumpetizione sportiva, u benessiri publicu è l'industria anu fattu chì a Guangzhou Huangpu Station di u China Tennis Tour continuà à cuntinuà. esse a stazione più distintiva è culturalmente ricca di u CTA1000.
ghjucà a macchina di tennis
U 31, l'ultimu ghjornu di a cumpetizione, Wu Yibing è Zheng Wu vincenu tramindui i campiunati di single masculini è femini, è Sun Fajing/Trigele è Zhu Lin/Han Xinyun vincenu i campiunati di doppia maschile è femminile.A sera, i campioni è i ghjucadori di i campioni appena liberati apparsu nantu à u spettaculu di l'acqua è u vinu di tennis fiurali nantu à a riva di u Pearl River.A notte di u campiunatu, chì marca una fine di successu à a Gran Cerimonia di Guangzhou di u China Tour.
macchina di tennis siboasi
In a prima finale di singuli di e donne quellu ghjornu, Zheng Wushuang hà vintu u so primu trofeu di campiunatu in singles femminile in u China Tennis Tour, è Gao Xinyu hà vintu u runner-up.In seguitu, i cinque campioni di u China Tour Wu Yibing è Sun Fajing cuntinuavanu a so ultima tappa.Dopu chì Linfen si ncuntrau di novu in a finale, à a fine, Wu Yibing hà guadagnatu u sestu titulu di campiunatu di u Tour Chinese cum'ellu vulia, è Sun Fajing hà vintu u runner-up.

In doppiu, Sun Fajing è Wu Yibing si scontranu di novu dopu à una breve pausa dopu a finale di l'omi individuale.In u risultatu, Sun Fajing / Trigele hà tiratu in daretu è hà vintu u trofeu di doppiu maschile;in doppiu femminile, u campiunatu difensore è a prima testa Zhu Lin / Han Xinyun hà vintu u campiunatu., Fengshuo / Zheng Wu vincenu tramindui u runner-up.
allenatore di tennis
Wu Yibing, u campione difensore di singles maschili in Guangzhou Station è runner-up in doppiu maschile, hà dettu chì u Tour Chinese furnisce una bona piattaforma per i ghjucatori cinesi in l'epidemia attuale.

U China Tour hè statu fundatu in 2020 è hè un avvenimentu IP indipendente per u tennis cinese.Wu Yibing hè u più grande vincitore di questu avvenimentu.L'annu passatu hà vintu 3 campiunati cumpresi i finali.Quist'annu hà aumentatu u numeru di campiunati à 6. Ellu disse cun un surrisu, Guardarà u trofeu di u campiunatu in a so propria stanza d'onore, "Di sicuru, micca solu u trofeu di u campiunatu hè u più preziosu, qualchì runner-up è terzu postu. e medaglie valenu ancu a pena commemorate ".

In a cumpetizione di a settimana passata, tutti i maestri di tennis chì attualmente guardanu u paese anu participatu à a cumpetizione, facendu Guangzhou Huangpu Station, chì hè stata aghjurnata à l'avvenimentu CTA1000, stella è vivace.
dispusitivu di tennis per a furmazione
Liu Peng, ex Segretariu di u Partitu è ​​Direttore di l'Amministrazione Generale Sportiva di u Statu, Song Luzeng, Vicepresidente di l'OCA è Presidente di u Cumitatu Sportiu di u Cumitatu Olimpicu Asiaticu, Huang Wei, Direttore Diputatu di u Centru di Gestione di Tennis di u General Sports di u Statu. Amministrazione, Wang Yuping, Segretariu di u Gruppu di Leadership di Partitu è ​​Direttore di l'Uffiziu Sportiu di Guangdong, Guangdong Mai Liang, vicedirettore di l'Uffiziu Sportiu Pruvinciale è presidente di l'Associazione Tennis di Guangdong, Ouyang Ziwen, direttore di l'Uffiziu Sportiu di Guangzhou, Wei Shengfan , presidente di Beijing China Open Sports Management Co., Ltd., è Peng Lingchang, direttore generale, subdirector di u Distrettu di Huangpu, Guangzhou, Direttore di l'Uffiziu di Sport di u Distrettu He Yuhong, Vice Direttore Generale Dong Yu di Time China Guangzhou Company, Presidente Wu Yuling di l'Associazione di Tennis di Macau, u Presidente Onorariu Xu Hongsheng di l'Associazione di Tennis di Guangdong, u Presidente Onorariu Luo Yaohua è altri invitati principalihà assistitu à l'attività post-partita è hà presentatu premii à l'atleti vincitori..
furmazione di robot di tennis
Huang Wei, vicedirettore di u Centru di Gestione di Tennis di l'Amministrazione Generale Sportiva di u Statu, hà dettu chì a China Tour Guangzhou Huangpu Station 2020 hà vintu u "Premiu di Cuntribuzione Eccezionale di Tennis Tour di China", chì hà stabilitu una basa solida per l'aghjurnamentu cumpletu di l'avvenimentu CTA1000. à Guangzhou Huangpu Station questu annu.Speru Guangdong Tennis Club Pigliendu questu cum'è una opportunità, continueremu à cunsulidà a cultura di u tennis, custruì avvenimenti di marca, cultivà i talenti di tennis, è furnisce i ghjucatori di altu livellu per fà cuntributi eccezziunali à u sviluppu di l'industria di tennis in Cina!
dispusitivu di ghjucà tennis
Mai Liang, vicedirettore di l'Uffiziu Sportiu Provinciale di Guangdong è presidente di l'Associazione di Tennis di Guangdong, hà dettu chì a cumpetizione durò 8 ghjorni.Cù u travagliu duru di i cuncurrenti è i sforzi cumuni di tutti i staffi è i vuluntarii, a cumpetizione era standardizzata, sicura è efficace.sequenza.Cù a fiducia è a cura di u Centru di Gestione di a Rete di Amministrazione Generale è l'Associu di Tennis Chine, l'avvenimentu hè statu un successu cumpletu, brillanti, è l'effettu di a marca cuntinuau à espansione.L'insediamentu successu di a China Tour in Guangdong una volta ùn hè micca solu u significatu di a prumuzione di a nostra pruvincia di a custruzzione di una pruvincia sportiva forte à un novu livellu, ma ancu una misura impurtante per accolta cù successu u 2025 Guangdong-Hong Kong-Macao Greater. Ghjochi Naziunali di a Baia.Hè un requisitu inevitabbile per esse in prima linea di u paese è creà una nova gloria in u novu viaghju di custruisce un paese sucialistu mudernu.
ghjocu à u dispusitivu di tennis

robot di tennis

A stazione di Guangzhou Huangpu hà lanciatu un rapportu di trasmissione in diretta à grande scala, cù finu à 17 trasmissioni in diretta attraversu CCTV5, CCTV5+ è Olympic Channel, chì creanu una bona atmosfera per a cumpetizione, furnia una cumunicazione d'alta qualità per l'amatori di tennis, è furmò una forte cultura di tennis. .À u listessu tempu, u Guangdong Provincial Sports Bureau, Guangzhou Sports Bureau, Guangdong Tennis Association, è Huangpu District di Guangzhou ancu urganizatu diverse forze per arricchisce a cultura di tennis è prumove u sviluppu di l'integrazione industriale.

cumprà un fornitore di macchine per palle da tennis

Siboasi Tennis Training Ball Machinehè in vendita avà, uttene unu per migliurà e vostre cumpetenze di tennis:

 


Tempu di Postu: Nov-06-2021
Firma